luni, 16 martie 2009

prezentare personala

Cred ca avenit timpul sa ma prezint.
Cine sunt.....
Ma numesc Mihai Brociner am 40 ani, provin dintr-o famile traditionala evreiasca, sunt de profesie inginer, am 3 copii.
Unde am fost pina acum.....
Am fost in mijlocul evenimentelor petrecute in comunitatea bucuresti de mic copil, apoi ca adolescent iar acum a venit vremea sa-i aduc pe cei mici aici in Popa Soare, ... a si sa nu uit am cotizatia la zi.
Unde sunt in prezent............
In prezent sunt angajat al DASM directia de asistenta sociala si medicala a FCER. Prin natura serviciului in acest moment sunt mult mai conectat la viata evreiasca.....
Viitorul................
Viitorul depinde de noi toti, de ce vrem, de ce vom vota la alegeri, dar daca dorim o schimbare si cred ca trebuie in sfarsit sa se produca... atunci......
Ce va propun....
Va propun un parteneriat , un parteneriat benefic, o noua gindire

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bafta la alegeri